Måndag 16 Februari

Hallå(:
Idag när jag satt i bussen påvägen hem började jag tänka på utlandet. Tusan vad sugen jag är på att åka utomlands just nu, det känns som att alla typ ska åka till Thailand helt plötsligt. bara så där på momangen, vet flera stycken som är där nu eller ska dit snart. Tusan vad avundsjuk jag blir eftersom jag inte änns varit i Thailand en endaste gång, så till Thailand måste jag. Men jag tänker att jag måste åka dit snart för att det börjar bli så varmt där och att allt med klimatet typ förstör Thailnd så att snart är det inget populärt resemål längre utan om fem år är det typ bara en enda sandöken. Fast det är kanske bara något jag har fått för mig eller?

Det känns som att tiden typ står still här hemma och man gör samma saker varje dag och det händer aldrig något nytt. Och det är bara så där kallt nu hela tiden så det är inte ens mysigt att vara ute. Jag vill bara ha sommar nu. Vid såna här tllfälllen skulle jag bara vilja ha en sån här teleporteringsmaskin som man kan teleportera sig vars man vill i hela världen, fatta grymt det hade varit. Man gick in i en stor låda och sa vars man ville resa och vips så var man där. Det hade ju varit hur enkelt som hellst och billigt, men man får inte missbruka den med att typ åka en gång i månaden utan den kunde bara startas en gång per halvår. Det hade ju varit helt perfekt för man kan ju inte resa hur mycket som hellst, en teleporteringsmaskin tror jag nog att jag ska uppfinna;) haha

Just det till sommaren är det ju tänkt så att alla tjejerona typ ska åka utomlands fast just nu verkar det fortfarande väldigt oklart. För alla vet ju inte riktigt när dom jobbar på sommaren osv. Och jag vet inte änns om jag får åka eftersom jag inte fyller 18 förrän i slutet av sommaren och min mamma tar verkligen tillfälet i akt och säger att inte förrän jag är 18 och kan bestämma själv får jag fara utomlands med tjejorna. Hon är så där sjukt överbeskydande och tror massa hemska saker ska hände hela tiden. Sånt där kan jag bli så arg på ibland, men med lite tjat funkar det ju nästan alltid. Fast förrästen så kom jag på att Jenny pratade nå om att vi skulle göra en favorit i repris och åka vi två med våra mammor utomlands igen. Det var fakitskt riktigt mys och kommer ihåg hur vi hade gått och längtat ihjäl oss i tio veckor plus att det var första gången både jag och Jenny åkte utomlands. Och vi hade världens tur också för det var värmerekord i Kreta just när vi var där, tänk att det var i åttan vi åkte det känns som nyss typ;P den resan glömmer jag då aldrig!<3


Jag och Jenny i Kreta, Maj 2006

Nu ska jag kolla igenom lite andra bloggar, Ha det bra allesamans:D



Kommentarer
Postat av: jenny

ÅÅh, ja de var så mys! Bland det bästa jag någon sin varit med om verkligen!!! På riktigt.! Jag saknar de så grymt mycke.. :/ <3

2009-02-17 @ 20:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0