Söndag 30 Augusti

Tjabba(:
Sitter här just nu med ansiktsmask och lyssnar på Spotify med Kings of Leon, sjukt bra!(: Jag har verkligen inte gjort ett piss i helgen eftersom jag typ är sjuk!;O Mamma blir typ helt hysterisk och tror att jag har den där jävla Svininfluensen, men hon ska alltid överdriva. Så har bara varit hemma i två dagar nu, usch vad less man blir på att bara vara hemma och inte träffa folk. Fast det gjorde inte så mycket att jag bara var hemma igår när det ändå spöregnade 24/7 prick hela dagen typ! Men idag har jag inte bara varit hemma, har faktiskt varit ute och övningskört och en sväng till sjukhuset och hälsat på lillebror.

Jag har tänkt på en sak. Varför är det alltid så att när det händer något jättesuperbra så kommer det alltid ett bakslag och man får världens otur. Det händer då iallafall alltid mig och det spelar ingen roll att jag försöker gottgöra outren så att jag inte ska få världens otur efter att en jättebra sak har hänt mig. Det blir ändå alltid samma sak.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?


Nu ska jag käka lite av min favvo Ben &Jerry glass och kika på tv, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: Linnea

ja, vi har ju pratat om det där du och jag & det är verkligen irriterande :/

2009-08-31 @ 20:26:41
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0