Söndag 20 Maj

Tjabba!
Igår följde jag med Amanda till Arcus och kollade på Alvas dansuppvisning, det var den här danssagan som är varje år! Kommer ihåg att när jag var mindre följde jag alltid med och kollade på den när Jenny dansade och tyckte den var lika bra varje år! Nu när man är äldre så tycker jag alla små är så himla duktiga och söta!(: Efter det åkte vi vidare till Storheden och åt på Max!

På kvällen blev det att festa, började hos tvillingarna Hanna och Linda!(: Dit kom det massa härliga människor och vi spelad allt från ölspel till memory. Sen blev det utgång på Olivers, där är det alltid lika roligt kanske just för att man går ut där så sällan! Hade en så sjukt rolig kväll men kan ha blivit alldeles för mycket av det goda;)

Här kommer några bilder från kvällen!



Idag mådde jag verkligen piss på morgonen men med lite panodil och mat i magen blev det bättre! Men usch tror inte jag har haft en sån här bakfylla sen studenten så det säger väl allt! Har inte gjort måna knop idag förutom att vi åkte till Antnäs en sväng och blev bjuden på mammas goda köttfärsås och spagetti!(:

Nu ska jag kolla BB, hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0