Lördag 10 september- Dag 3 i Göteborg

Tjabba!
Idag började vi dagen med att åka in till stan och möta upp min kusin Katarina + hennes man Stefan och deras två barn Meja och Algot!(: Vi gick först runt på stan lite och sen gick vi och satte oss på ett mysigt café och tog en fika!
Efter fikat sa vi hejdå och lämnade dom, sen tog vi pendeltåget ut till Hede och gick på VästSveriges största outlet Freeport. Det var galet stort och dom hade alla möjliga butiker där, så jag säger bara om ni ska till Göteborg måste ni besöka Freeport!!!! Jag hittade äntligen mina skor där som jag velat ha så länge (Nike Air Max) och dom var så billiga så passade på att köpa 2 par när jag ändå var igång(: Shoppade även lite presenter och annat smått och gott.
Efter vi hade besökt Freeport åkte vi tillbaka in till stan och tog spårvagn till Slottskogen. Det är en jättefin stor djurpark, så vi gick omkring där och kollade på djuren och utsikten (för det låg på ett högt berg). Efter vi var klara där åkte vi äntligen tillbaka till Joels faster och nu kan jag ta och meddela att mina fötter är helt döda efter 3 dagar med väldigt mycket promenerande hit och dit!
Här kommer några bilder från idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0