Fredag 7 Oktober

Tjabba!
Idag har jag tagit lite sovmorgon och kollat Vampire, ville inte alls sluta titta på Vampire men var tvungen att gå till jobbet... Har jobbat 12-18:15, var helt konstig idag på jobbet vet inte alls vad det var med mig men kände mig helt konstig! Det är ju Clubdagar nu så var tvungen att shoppa lite, blev två snygga linnen, lite basgrejjer och en tröja åt Joel!(:

Ikväll har jag haft fredagsmys här hemma med J, vi har ätit riktigt god mat som fläskfilé, pommes, vitlöksbröd och en god sallad. Sen har vi bara myst i soffan framför Idol och nu tror jag att jag ska nöta lite mer Vampire;)

Mina två snygga linnen jag shoppade idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0