Fredag 21 Oktober

Tjabba!
Idag har det varit en låååång dag. Började morgonen här hemma i lungt tempo. Vid tolv kom mamma och hämtade mig och så åkte vi och lunchade, storhandlade, hann med två vänder till Sunderby sjukhus för att byta bil med Joel för att sedan byta tillbaka igen, hämta pappa från jobbet och sedan åka till Antnäs.

Fast jag stannade inte hos mamma och pappa utan fortsatte vidare till Amanda!(: Har hängt med henne hela eftermiddagen/kvällen och vi har också hunnit med en del. Kollat massa Ellen show, lagat middag ( kyckling med pasta= gooottt), hunnit med två vändor ner till Ica, tagit in alla Amandas hästar i stallet, kollat Idol, ätit massa onyttigt och sist men inte minst kollat dom två sista avsnitten av Vampire på säsong 1! Så med andra ord har jag haft en kanonkväll med kära Amanda och hennes småsyskon!(:(:

Så nu säger jag Godnatt här, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0