Onsdag 11 Maj

Tjabba!
Idag har jag också jobbat min vanliga tid 12-18 och det är samma visa imorgon!(: Pengar rullar in som det ska, det går bra nu - som Gurkan brukar säga i BB!:P

Efter jobbet cyklade jag och Joel direkt till Skogsvallen och såg IFK mot Djurgården med Hanna, Linda, Julia, Fredde och Tobbe!(: Så typiskt fick Djurgården en straff i 88 minuten och så var det kört! Efter matchen drog vi hela gänget hit till oss(: Satt tyst och arg i början men direkt jag hade fått i mig min middag= pizza så var allt bra igen, tänk att blodsockret kan göra så mycket! Hade iallafall en trevlig kväll!(:

I brist på annat kan ni få se en ful bild på min knäppa kisse när han var liten! HAHA


Nu sleepmode, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0