Onsdag 12 Januari

Tjabba!
Idag har jag haft tvättstuga och städat lite samtidigt!(: hann även med en promenad på eftermiddagen och det var riktigt härligt att gå längst isen, synd bara att jag gick själv... Tog en dusch sen och gjorde mig klar och så kom pappa och hämtade mig(:

Pappa skjutsade mig till Jenny, jag tog med Messi också för att han skulle få följa med på lite äventyr!(: Han gick bara runt och nosade tills han fick syn på Jennys katt Allis och då började Allis jama och fräsa åt honom men han tog det hur lungt som hellst. Sen resten av kvällen satt båda katterna i Jennys vardagsrum på vardera sida om soffan, dom kunde helt enkelt inte släppa varandras uppsyn:P

Jag blev bjuden på middag hos Jenny, det blev pasta med chiliräkor och det var verkligen så gott och jag åt ända tills jag fick ont i magen:P Sen tog vi det bara lungt hela kvällen och fikade lite efterrrät och sen var Jenny så snäll och skjutsade hem mig, gulle hon!(: Hade en underbart härlig kväll, så skönt att jag och Jenny hinner vara mer med varandra nuförtiden!(:

Messi ville inte åka hem från Jenny och han hatar verkligen sin bur!


Nu ska jag försöka få in lite musik på min Iphone, pusss!
 

Kommentarer
Postat av: jenny

jag håller verkligen med om det!! så himla roligt!! slippa att man måste ta igen en massa utan kan istället bara vara!! :D

2011-01-13 @ 15:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0