Måndag 24 Januari

Hallå!
Idag har jag gått och blivit sjuk, eller okej jag var sjuk redan i lördags men jag försökte dölja det eftersom det var partajj och allt. Nu såhär i efterhand var det nog inte så smart att festa och bli snöbadad i bikini ett x antal gånger i lördags! Men det är smällar man får ta.... Men bara hosta kan ge sig!

Efter en hel dag här hemma i lägenheten framför tv:n och datorn är jag verkligen spy-less på att vara hemma. Så imorgon ska jag iallafall försöka ta mig ut på stan en sväng och hämta mitt H&M paket i Antnäs!(:

Sitter och drömmer mig tillbaka till sommaren och alla härliga minnen, som här min 19års dag som firades med partajj och Pdol!


Nu ska jag föröska få min karl att sluta spela och gå och lägga sig! Jag signar ut för ikväll, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0