Fredag 14 Januari

Tjabba!
Idag har jag jobbat, första jobbdagen för den här veckan och det är redan fredag:p så blev lite snurrig idag när jag gick till jobbet eftersom det kändes som måndag för mig. har jobbat hela dagen idag 9:45-18:15, det gick bra även fast jag fick vara där uppe själv(: Däremot rean som är där uppe är jag verkligen dö-less på och vill bara att kunderna ska handla så den tar slut någon gång!

Efter jobbet mötte jag upp pappa och Joel som hade varit och handlat middag på Waldorf, vi åkte vidare till Antnäs och åt där för att min familj skulle hinna fira Joels födelsedag som egentligen är imorgon:p Maten var så goood, alltid lika gott med kinamat! Mamma hade gjort en choklad/jordgubbspaj till efterrät som också var väldigt god!(: Sen stannade jag och Joel med familjen ett tag och kollade Lets dance, vi körde även hem för vi har fått låna bilen över helgen!((:

Nu ska jag sova så det snabbare blir morgon igen, jag vet det är inte ens jag som fyller år men längtar ändå lika mycket för det:p puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0