Torsdag 24 Februari

Halloj!
Idag har jag hunnit uträtta lite ärenden, bland annat var jag och Joel förbi Lulebo och fick prata med två jättesöta människor(: Så bra att alla är så förstående men vi får se vad som händer efter måndag, men Joel ska skriva över sig på lägenheten ( just nu är det hans mamma som står på den) och sen ska vi kolla vidare på bytesbanken. För just nu är det så sjukt svårt att få tag på lägenheter här i Luleå så det bästa är om man kan byta(:

Ikväll har det varit Hockey, Luleå- Skellefteå! Vi kollade bara här hemma på tv men ångrar nu i efterhand att vi inte åkte till Coop och såg matchen, för fy fan vilken jävla match! Luleå ligger under med 2 mål men helt plötsligt vänder dom och gör 4 mål på dryga 3 minuter!!! Matchen slutade 5-2 till Luleå!:D Vi skypade även med Jokki ett tag, var typ en månad sen sist! men hon verkar ha det toppen där borta i Usa, hon är iallafall en saknad tjej här hemma(:

Svar på HannaD kommentar: Du jag lovar dig att du kan få låna honom när du kommer till Luleå, för du kommer ha blivit galen på lilla Messi efter typ 2 dagar!;) Btw otuuuur att du inte beställde hem matchen till Norge-land!;)

Åhhh vad jag vill ha en sån här snygg skinnryggsäck!


Nu ska jag krypa ner i sängen, Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad har hänt med er lägenhet?

2011-02-25 @ 19:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0