Torsdag 10 Februari

Halloj!
Idag har jag varit och gymmat på Helex med Joel och Hanna, vi körde årets mag-pass så jag lovar er att jag kommer ha en hejdundrande träningsvärk imorgon! Vi gick även till poolen efteråt och hängde, det var så gudomligt skönt så poolen blir det absolut fler gånger. Efter träningen gick vi till Sub ( ja jag är typ stammis där 3 dagen på rad) men det är ju så oerhört gott!

Idag gjorde jag en supergod middag kycklingfilé med en perfekt sås till, jag bara blandade ihop massa vi hade och så blev det så gott. Så ja jag KAN faktiskt laga lite mat;) Efter middagen åkte jag och Joel och kollade i Pontus där Pontusligan pågick, det var riktigt kul och träffade så många man kände som det var så längesen man såg.

Bruno Mars- Marry You, så härlig låt kan inte sluta lyssna på den
It's a beautiful night,
We're looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you

Nu ska jag krypa ner i sängen, pusss!


Kommentarer
Postat av: jokki

härligt gurra då förväntar jag mig matlagning när vag kmr hem :)

2011-02-11 @ 18:28:35
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0