Tisdag 1 Februari

Tjenixen!
Vad hände med att det helt plötsligt blev februari, vars tog hela januari vägen? Ja men det är bara bra närma oss sommaren med småa steg iallafall(: Idag har jag jobbat 12-16, finally! Min chef ringde imorse klockan 8 och frågade om jag kunde jobba, äntligen lite jobb!(:

Efter jobbet åkte jag hem och så kom pappa och hämtade mig och joel och så tog vi en sväng på Kvantum och handlade det nödvändigaste:P Sen lämnade vi bara av Joel och så åkte vi hem till Antnäs, åt middag med familjen fast hade med mig en kycklingsallad:P
Ikväll har jag hängt med Jenny och Amanda hos Amanda(: Vi kollade nyaste Gossip avsnittet som hade kommit ut och satt och pratade i massor, måste ta igen allt skvaller som vi missar när vi inte ses lika ofta:P
Håller tummarna för dig min vän<3

Vi tre, så gammal bild!


Nu ska jag få min karl att sluta spela och sova istället, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0