Lördag 26 Februari

Tjabba!
Idag har det ju varit kanonväder, jag trodde nästan det var sommar när jag gick ut genom dörren! Eller okej nu ska jag inte överdriva men det var ju för tusan plusgrader och sol!!!(: Tog iallafall tummen ur röven och åkte och tränade med Jolle på Helex.

Ikväll har jag varit hemma i antnäs hos päronen och ätit middag!(: Mumms med mammas tacos ( ja det är något speciellt med den) Sen har jag hängt med min kära vän Amanda Larsson hela kvällen, vi har bara tagit det lungt och pratat massa skvaller och haft sådär supermysigt!:D Skippade festen även denna helg, men nästa helg blir det nog partyy!


Ja klockan är 01:58 och här sitter jag superpigg, får se vad jag ska hitta på för bus nu!;) Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0