Torsdag 29 December

Halloj!
Idag har jag varit ledig, eller rättare sagt jag begärde ledigt för att det var en sån viktig dag! För idag har jag hängt i Antnäs hela dagen hemma hos Amanda eftersom bruden fyller år idag, Grattis igen sötnos!!:D<3 Har även tillbringat dagen där för att säga hej då till Jenny som åkte till Stockholm idag och imorgon till Sydafrika!

Så först har vi umgåtts tillsammans alla tre!(: Sen blev det kramkalas när Jenny skulle åka, herregud tjejen ska vara borta i TVÅ hela månader på andra sidan jordklotet..... Men hon kommer få det toppen tror jag, synd bara att jag kommer sakna ihjäl mig! Sen när Jenny hade åkt blev det födelsedagsfika för Amanda med en massa tjejer, himla trevligt och riktigt gott fika(: 

Jag och mina två pinglor!<3 Så normala som vi kan bli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0