Tisdag 9 November

Tjabba!
Idag har jag varit så sjukt trött hela dagen, steg upp innan tuppen rättare sagt 06! Men jag hoppas det var värt det för en person och vad gör man inte för personer som står en så nära...

Har även hunnit med att jobba 12-18 idag också(: När jag åkte till jobbet kändes det typ som att klockan var tre fast det egentligen var tolv men det var för att jag klev upp så förbaskat tidigt:P Men när jag kommer till jobbet står jag inte ens med på schemat fast jag egentligen skulle jobba men som tur var finns det alltid saker att göra på H&M så jobba blev det(:

Nu ska jag kolla veckans avsnitt av 90210 som har med den här hunken i serien!


Måste kila, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0