Onsdag 3 November

Tjena!
Jokki jag svara på din kommentar här: Shit vad kul men jag trodde ni redan hade H&M där typ, men dom har rikitgt snygga kläder nu speciellt partykollektionen som kommer nu så kolla in den!(: Men då kanske jag ska ta och söka jobb där på H&M så kan vi ju ses lite oftare!;)


Ikväll har jag och Joel varit i Antnäs och ätit middag hos mamma och pappa, fläskfilé och klyftpotatis med pepparsås som är riktigt lyxmiddag för oss nu:P Sen åkte vi en sväng till Amanda och hälsade på, det är så kul när man träffar sina vänner även fast det inte blir lika mycket nuförtiden. Men det gör inget även om det bara är korta stunder man ses för det är alltid lika bra!(:

Nu ska jag lägga mig i sängen och LÄSA, japp det stämmer jag har börjat läsa;P Eller okej jag har bara hunnit 8 kapitel men jag är fast! Elsas Mode är en perfekt bok för mig, ska nog ta och önska mig andra boken Elsas värld i julklapp(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0