Tisdag 19 Januari

Tjabba!(:
IDAG ÄR DET NOG VÄRLDENS BÄSTA TISDAG SOM JAG ALLTID KOMMER ATT MINNAS, FÖR IDAG HAR JAG MARIA GUSTAFSSON TAGIT KÖRKORT!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D

Dagen började med att jag pallrade mig upp klockan sju fast vi hade sovmorgon till tolv! Jag kunde knappt äta någon frukost för jag var så sjukt nervös, sen så skjutsade pappa mig till vägverket. det var dags för teoriprovet igen efter att ha kuggat en gång med ett jävla poäng! Jag var så nervös under hela provet och det kändes verkligen som att det gick skit, när det var en minut kvar bestämmde jag mig för att klicka på rätta. Det lyste grönt och stod Godkänt, jag ville bara ställa mig upp i rummet och skrika!:D Vilken lättnad, äntligen har jag också körkort efter allt jävla tjorv med körskolan.Resten av dagen var jag helt exalterad och gick och sa till alla att jag hade tagit körkort och skolan var den roligaste dagen någonsin kändes det typ som:P

Sen när jag kom hem från skolan fick jag blommor,pengar och godis av mamma och pappa(: Efter middagen kom Olivia till mig och gav mig blommor och en present, så sjukt söt, hon är nästan som min syster den där tjejen!:D<3 Sen tog jag med mina Antnäsbrudar (- Jenny som är borta just nu, jävla skitunge:P) på en sväng med bilen, shit vad härligt det var och alla var så glada för min skull!:D Efter jag hade skjutsat hem alla körde jag HELT SJÄLV till Joel på Tuna, vilken känsla det var att sitta i bilen helt själv och bara köra!!!!:D Umgicks med Joel ett litet tag sen fick jag vara chaufför åt Joel och Fredde, men Joel den tönten satt mest och klagade på mig;) hahaha!

TACK så jättemycket allihopa som har sagt grattis åt mig i verkligenheten, på facebook och skrivit i era bloggar, puss på er allihopa!!!:D

Här är min och (mammas) bil, så det är den jag kommer köra runt i hädan efter!;D


Nu ska jag kila, pusstjing!(:

Kommentarer
Postat av: jokki

fan så coolt, snart har alla antnäsare utom lilla amandaL körkort!

2010-01-19 @ 23:27:19
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0