Tisdag 16 Februari

Tjennare!(:
Natten spenderades ju i Rosvik och för första gången somnade vi innan ett och sov åtta timmar! Så sjukt skönt det var fast båda var ganska så döda så det var väl kanske därför, men jag hoppas det vänder nu med våra sömnproblem!(:

Annars så var det ju den där utbildningsmässan i Piteå, jag och Joel tog bilen dit och åkte vid halv elva och var där högst en timme, det var ingen höjdare direkt men ändå skönt att inte ha vanlig skoldag iallfall. Sen mötte vi Emma och Martin och gick till stan och fönstershoppade typ, eller Joel var den enda som fyndade på stan. Sen tog vi en lunch och åkte till Piteå Havsbad, men det öppnade inte förrän fyra så vi fick vänta två timmar! sjukt jobbigt var det så vi åkte runt med bilen lite i Piteå stad. Sen när det äntligen öppnade var vi hur taggade som hellst och det var sjukt roligt att bada där, var typ hundra år sen jag var där sist!:O Men man tröttnade ändå ganska snabbt, det var som inte riktigt samma sak som när man var liten fast det var ju ändå roligt!:D

Sen åkte vi tillbaka till Rosvik och åt middag där och sen begav vi oss mot Luleå och jag hoppade av hemma. Skönt att komma hem för man blir ändå sjukt trött av att bada.

Så här less var jag när vi var tvungen att vänta i två timmar för att få bada!


Nu är det sängen som väntar, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0