Onsdag 3 Februari

Hallå!(:
Idag var det H&M 10-17 som gällde!(: Dagen har gått hyffsat fort och idag har jag fått klä två mammadockor, det var helt kul för jag tycker det är så gulligt att vara gravid och på H&M finns det faktiskt riktigt fina kläder åt gravida också. Det var nästan så att man blev lite sugen på att ha en egen lite mage med en bebis i, hahaha men det får nog vänta några år! x) Annars så shoppade jag en tunika och en sport tröja idag från H&M, seriöst jag kommer ju bli ruinderad om jag fortsätter i den här takten. Varje vecka är det alltid en lite påse som slinker ner från H&M med något nytt i, men det är liksom sjukt svårt att motstå när man jobbar i en kläbutik;)

Jag har lite ånget över vårat företag, känns som att jag måste börja ta tag i saker för att det ska hända något men jag är ju trots allt VD. Det ska fixa massa saker innan mässan som är i mars och så måste vi börja sälja mer musmattor också! Men det ska nog gå bra, man får tänka positivt helt enkelt!(:

En sån här Channelväska hade jag inte tacka nej till!


Nu ska jag fortsätta läsa bloggar, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0