Onsdag 24 Februari

Hallå!(:
Idag var det som varje onsdag H&M som gällde!(: Idag har jag inte fått göra något speciellt utan bara packa upp nya varor, ståt i kassan och sånt där. Iallfall så har det kommit in så sjukt mycket nya vårkläder, jag håller på att bli tokig vill bara köpa allting typ men det funkar ju liksom inte;)

Efter jag hade slutat träffade jag Joel och så följde han med mig hem!:D Vi åt middag och sen tröck vi lite Ben & Jerry glass-Half baked, sjukt gott vare!(: för Joel har aldrig smakat det förut, är inte det helt sjukt så säg!:O Sen började vi kolla Twilight men orkade inte se färdigt den så nu sitter vi och kikar i skolkataloger, bra underhållning det där! x)

Jag tror inte det finns någon godare glass!


Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0