Måndag 8 Februari


Keri Hilson har den där perfekta Outfiten, tröja med detaljer på axlarna och skinnbyxor. Det är en sån här outfit som hade suttit fint att hitta i sin garderob och ta på sig imorgon!


Hallå!(:
Idag har det varit skola som vanligt, fast det känns som att jag typ inte gjort någonting på skolan utan bara suttit av timmarna. Första lektionen hade vi typ bara i 30 min och jag lämnade bara in min enkät + diagramen jag hade gjort, sjukt seriöst jag hade varit med den uppgiften!:O Sen gick jag och Emma till kungs och hade lunchdejt med våra grabbar;) Eller okej dom hade redan ätit men vi fick iallfall trevligt sällskap av dom!(: Sen stod svenska och engelska på schemat och båda lektionerna var typ helt slappa och ovärda, såna där lektioner skulle man verkligen bara vilja gå hem på.

Ikväll har jag försökt plugga in engelska gramatik, men det går åt skogen kan jag ju meddela er! Alltså jag måste ju vara helt stört trög men jag fattar verkligen inte vilket av det man ska stoppa in med typ adverb och adjektiv, ska ta hjälp av någon av mina smarta vänner som kanske kan förklara det där för mig(:

Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0