Måndag 22 Februari

Hallå!(:
Ny vecka igen, den här måndagen har faktiskt varit riktigt bra!(: Började med första lektionen som vi inte gjorde någonting på förutom att sitta vid facebook x) Sen hade vi lunch, Jenny kom till våran skola och så promenerade jag,Jenny och Emma till Kungs. Där fick vi lunchsällskap av Joel,Tobbe, Emmas Martin och några till! Sjukt rolig lunch faktiskt!;) Efter det gick jag och Emma tillbaka till våran skola och hade svenska där vi kollade en jättesöt film. Sista lektionen var engelska och vi fick tillbaka proven, jag fick VG på provet!(: Och inte nog med det sen pratade vi betyg och jag ligger på VG+ i Engelska B!:D Förstår ni hur glad jag blev, engelska har alltid varit mitt sämsta ämne i skolan, shit pommes vad jag har förbättrat mig!

Ikväll har jag varit på PSI med Jenny!(: Sjukt längesen jag tränade med henne och sukt längesen jag gick på ett pass förutom spinning. Det var iallfall kul och jobbigt, precis som det ska vara(:

Kolla vilka fräna Iphonesfodral jag hittade, är lite sugen på att beställa hem någon av dessa!(:



Nu annat, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh herregud!!! Ett sånt där fodralgrejs MÅSTE du ju bara ha!!!! :D jag hade velat ha ett sånt själv. typ bara fodralet! ;) Skitcoolt var de ju! :D

Beställ nu!

2010-02-22 @ 22:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0