Måndag 1 Februari

Hallå!(:
Idag har det varit den onödigaste skoldagen i mitt liv! Vi började halv elva med affärsutveckling, vi hade lektion i en halvtimme och under den tiden han jag skriva en rad i mitt block x) Sen hade vi hål fram till två, så då bestämde sig jag och Emma för att gå på äventyr till kungs och äta lunch i deras matsal, efter det gick vi till statoil en sväng och sen satt vi bara i datasalen i typ två timmar! Sen hade vi engelska sista lektionen men där gjorde vi typ inte ett piss,  så sjukt onödig dag helt enkelt.

Efter skolan gick jag och Emma och tränade på Inpuls, det blev att köra i gymmet. Första sprang vi i typ tjugo minuter och sen lämnade Emma mig och då bestämmde jag mig för att köra lite armar i gymmet. Såklart så satt jag och stirrade på alla människor mellan varje övning jag gjorde och helt plötsligt kom det fram en tant till mig.
Tanten: Har du somnat?
Jag: Ehh nee? (gav henne typ världen blick)
Tanten: Ja du såg så himla stirrig ut så jag trodde nästan du hade somnat med öppna ögon
Jag: Hahah nejdå ( höll verkligen på att dö inombords av skratt!)

Så nu måste jag verkligen skärpa till mig med mitt stirrande innan det går riktigt illa!;) hahaha

Helt sjukt snygg Outfit Beyonce har här, ge mig!

 
Nu annat, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jokki

haha Gurra jag sitter också med skratt som bubblar inom mig när jag läser detta, jag hade velat vara med!

2010-02-01 @ 22:37:41
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0