Lördag 14 Augusti

Tjabba!(:
Idag vaknade jag med världens huvudverk och har haft det typ hela dagen och inte alls varit på topp. Blev ändå att jobba idag men det var bara 12-16 så det var ganska lungt och så var det ju ett tag sen jag jobbade, japp hela två dagar;P

Sen åkte jag hem till Antnäs, men det ångrar jag såhär nu i efterhand. Fick iallafall världens godste middag, grillat kött,potatishalvor och pepparsås!(: Hur gott som helst!

Ikväll skulle jag bara ta det lungt men det blev att gå på bio med brudarna istället, vi såg den här nya filmen Inception och den var helt otroligt bra men helt invecklad så det tog ett tag innan man fattade allt:P Men den var helt bra gjord och bra skådespelare!

Se den här filmen, för den är helt otrolig!


Nu ska jag försöka sova bort min huvudvärk, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0