Fredag 16 Oktober

Tjabba!(:
Äntligen helg igen, jag tycker veckorna bara springer förbi nu. Bara en vecka till i skolan och sen är det höstlov, nyss var det ju sju veckor kvar typ!;O Fick tillbaka mitt engelska prov idag, gick typ helt bra för att vara mig så det kändes skönt!(: Jag och Emma gick även till banken idag och fixade ett bankkonto till vårat företag, så nu har vi eget bankkonto då är det bara pengarna som ska rulla in. Musmattorna ska börja tryckas till veckan så snart har vi dom och kan äntligen börja sälja(:


Ikväll taggar vi upp för PARTYYY igen! Vi ses i dimman people!;D


Kvällens Outfit

Linne-H&M
Kjol-H&M
Leggins-H&M
Skor-Skorett
Armband-H&M

Nu har jag bråttom,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0