Torsdag 7 Maj

Tjenixen(:
Idag hade vi Nationella igen i engelska A, den här gången reading och listning. Och nja jag tror inte det gick så bra;s Usch engelska är verkligen inte min grejj, det är lätt det sämsta ämnen för mig i skolan. Jag har som alltid bara legat på g i det och tror aldrig jag kommer få nå bättre, så nu har jag bestämmt mig för att jag inte ska läsa engelska B nästa år ( eller jag tror inte det iallfall). Ska ta ett snack med Linda min engelska lärare och höra vad hon tycker. 

Efter engelskan så hade vi ett lång hål innan idrotten och det var äckelmat på skolan så jag och Linda bestämde oss för att åka hem, men serri jag orkade verkligen inte vara kvar på skolan och mitt illamående som jag vaknade med på morgonen hade inte heller gått bort helt. Så det blev en kort skoldag för min del, fast nu har jag ju spräck bubblan med min 0% frånvaro, men det skiter jag i;P


Ty i 90210;) skojja inte om vita tänder den här hunken har!

Nu ska jag kila, Pusstjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0