Torsdag 14 Maj

Hola(:

Vilken underbar torsdag det varit idag
 
-Först det här härliga vädret som gör mig hyper glad, serri det kändes verkligen som sommar idag:D
-Skolan var hur chill som hellst hade först sovmorgon som vanligt till 12:40 sen blev det lilla hinderbanan på idrotten, nog för att det blev ganska svettigt till slut men det var ändå as kul
 -Emma är hemkommen från mallis och brun som en pepparkaka, jag vill också utomlands nu!
-Efter skolan blev det att hjälpa till att kratta färdigt gården
 -Sen ut på en springrunda, sprang bara i t-shirt och skjorts och det var ändå as varmt
-Ätit jordgubbskräm och parisare till middag= Sommarmat


Btw så har jag rensat ur min garderob igen och det blev några påsar, jag rensade ju för inte allt för längesen men det känns som att garderoben bara växer inifrån eller nå. Serri vars kommer alla kläder ifrån?


Så här många skor kommer typ jag ha inom en snarr framtid;)

Nu ska jag äntligen gå och kolla nyaste avsnittet av 90210, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag borde få titta i dina påsar. tänk om jag hittar något fynd? ;) haha

2009-05-14 @ 22:22:59
Postat av: Linnea

åh, jag borde också titta i dina påsar (a) HEHE. trodde förresten först att det var dina skor, trodde jag skulle få en hjärtattack!

2009-05-17 @ 20:08:22
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0