Tisdag 5 Maj

Hello!(:
Shit har suttit vid datan från att jag ätit middag tills nu typ och fixat med min jävla nätbutik. Gå och bada vad less jag är på den där nätbutiken nu, fast nu har jag iallafall fixat klart toppsidan,framsidan och alla erbjudanden. Men det är en hel del kvar på den där listan som jag inte gjort ännu, och det är typ fyra lektioner kvar så vette tusan hur det här ska gå. Jag är verkligen ingen sån människa som tycker om att sitta vid datorn och fixa med koder och layout, nä om jag någonsin gör en egen hemsida någon gång i livet så ska jag ringa en expert som kan göra den åt mig;Phaha

Annars har dagen varit helt okej, vi fick veta vad vi får för betyg i Inköp och Varuhantering och jag fick MVG, jag ska bara göra en muntlig redovisning som sista moment men det är typ as lätt så nu är jag nöjd(: Jag hade som inte ens en tanke på att man snart får veta alla betyg man har i alla olika ämnen.

Har hunnit vara ute och kratta idag också, shit det måste vara det tråkigaste vår-arbetet som man gör ute innan sommaren kommer. Och våran gård är ju inte heller så liten plus att vi har massor med träd som släpper flera millisar löv så det blir ju en hel del.



Inte Dagens men en Outfit

Kofta- Gina Tricot
Linne-Gina Tricot
Leggins-H&M
Skor-Nike

Nu väntar min underbara säng, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0