Onsdag 6 Maj

Tjennare(:
Vad är det här för bajsväder som har kommit till Luleå! Snacka less man blev imorse när det första man möts av när man går ut genom dörren är massa regn. Nä nu får gud ta och sluta pissa och sprida lite solsken över vår lilla stad(:

Såg nyss klart de nya avsnitten av One Tree Hill och Gossip Girl eftersom jag inte han se dom igår. Gissa om jag grät något när jag såg One Tree Hill, min tröja blev typ som ett helt hav. Jag fattar inte hur en serie kan berör en så mycket, men det blir ju typ så när man följt en serie länge att man lever sig in i den och börjar "känna" karaktärerna som är med. Och för att den är så super duper bra så alla borde se den! Gossip Girl däremot var som vanligt ganska så dramatiskt, men Gossip Girl serien känns lite mer som att den utspelar sig i nuet men den är ändå väldigt bra! Just det jag kollade trailerna också och i Gossip Girl så får man typ se när Lily var en ung vild tonåring. Och i One Tree HIll är det det näst sista avsnittet innan the season finaly! Och gissa vad som kommer hända? Nä det tänker jag inte berätta nu, för det finns kanske people som läser min blogg som inte hunnit kolla lika långt som mig,Jenny och Amanda;)hehe

Okej det här blev inte så kul inlägg för som som inte kollar Oth eller Gossip, men det struntar jag i just nu;P Kolla istället in Dagens Outfit och det hade varit roligt med lite kommentarer också(:


Dagens x4


Jacka- H&M
Väska- H&M
Sjal-H&M
Tshirt- Gina tricot
Leggins- Gina tricot
Skor- somwear i New York


Oj nu var det visst dags för middag, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0