Onsdag 27 Maj

Tjennare(:
Idag har det varit rena rama helvetesonsdagen. Det började med att jag var tvungen att ta vanliga bussen in till skolan för att få veta betyg i näthandel B. Fick VG på min butik fast om jag lämnar in marknadsplanen kanske jag kunde uppnå MVG, så ska göra den bra(: Förrästen om ni vill kolla på den så är adressen: www.clothesovermros.e-butik.se
Iallafalll sen hade vi sjukt långt hål eftersom lektionen efter var intsälld. Då drog jag och Emma på stinas och käkade en spripsmeny eftersom det var äckelfisk i skolan, så det kändes lite flott;D Sen var det dags för mig och Sophie att redovisa i samhälls, och det var nu det gällde men det gick bra så det blir VG i samhälls(: Efter det hade vi prov i personlig försäljning, och ja det gick faktiskt rätt bra. Hoppas på mvg nu så att jag får det i slutbetyg(:

Efter skolan knallade jag in till stan, gick och kollade runt lite och sen kom jag på att jag behöver nya jeans och hellst ljusa. Så gick och kollade lite på endel ställen och hittade ett par jättefina Acne jeans på Diva. Jag blev helt kär i dom och hon i kassan skulle fixa så att dom skulle lägga upp dom gratis åt mig eftersom  dom var lite långa i benen. Dom kostade dock 1.200 men det känns som att jeans kan man faktiskt lägga ner större summor på(: Berättade om jeansen för mamma och hon sa att jag kunde få dom, inte illa:D

Jag och Jokki gick sedan på stan och kollade på present åt Elina, och ja vi hittade den perfekta presenten;D Så längtar tills vi ska fika hos henne då vi får ge presenten. Det känns helt bra för jag har följt med och köpt presenter åt alla brudarna förutom Jokki och Elin, men det är så roligt att köpa presenter nu när alla fyller 18(: Och nästa gång någon av oss brudar fyller år, gissa vem det är;)hehe


Älskar hennes klänning(:

Nu var det dags för middag,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0