Måndag 11 Maj

Tjabba(:
Måndag igen och ny vecka, och seriöst jag längtade till skolan idag för att det var makaroner och köttbullar till lunch! x) Haha jag vet jag är lite knäpp men seröst det är typ den godaste maten på skolan, alltid när det är makaroner och köttbullar lastar jag typ på tallriken. Men jag har hört att det inte bara är jag som är knäpp och gillar just det maten, visst Amanda x)

Annars så var det en hel chill dag och vi fick veta att det var både våran sista seriösa engelska lektion och svenska lektion så nästa gång är sist gången vi har engelska och svenska innan sommarlovet(: För nästa vecka på engelskan ska vi bara få veta nationella och betyg och på svenskan ska vi göra muntlig bokredovisning. fast då var det ju det där med muntlig bokredovisning som sket sig lite eftersom jag seriöst aldrig läser böcker. Ja jag vet jag har sagt att jag ska bli bättre på det men inte just nu. men iallafall så tror jag att jag ska ta första Twilight boken för den har jag faktiskt läst och sett ett antal gånger på film så det går nog bra(: Annars så var jag på extramatten idag efter skolan en timme, bara för att plugga inför nationella som är imorgon! Men det var ändå rätt skönt att sitta där för ingen annan var där så jag fick vara ensammen med läraren, men det var lika eftersom jag visste att om jag gjort det hemma hade det aldrig blivit av.

Btw så var jag, Victor,Jenny och Jokki ute och cyklade igår kväll, vi tänkte bara ta en liten sväng men det blev att vi cyklade ända bortanför Långnäs och tillbaka, har ingen aning om hur långt det är men nog är det ju en bra bit. men det var as skönt så cykelturer blir det då fler gånger för Marias del(:


Inte dagen men en Outfit


Cardigan- H&M
Leggins- Gina tricot
Skor- Nike
Halsband- Gina tricot
Örhängen- H&M

Nu är det matte plugg på g, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0