Fredag 20 Februari

Hallå(:
Jävla piss jag råkade nyss rader hela inlägget som jag hade skrivit! Aja sånt är livet. Idag har det då varit en helt vanlig fredag och dagen har rullat på som vanligt, förutom att jag har varit sjukt trött. Vet inte vad det är med mig nuförtiden när alla andra har börjat gå och lägga sig tidigare så har jag börjat gå och lägga mig senare än vanligt. Mina sovvanor har typ blivit helt vrickade eller nått. Iallafall så fick vi sluta lite tidigare så jag han med 14:10 bussen, och på bussen träffade jag Lena j. Satt och pratade med henne hela vägen och vi har kommit fram till att jag,Jenny och hon ska vara med varandra någon dag för vi har tänkt det superlänge men det har som aldrig blivit. Men på sportlovet har vi bestämt(: Och vi kanske till och med ska få åka till henne stuga. Jag kommer ihåg för två sommrar sen när jag och jenny fick komma till hennes stuga ute på Halsön, det var hur härligt som hellst. Och det var första gången jag fick testa på att åka vatten skidor, shit pommes vad svårt det var man skulle få in rätt teknik och hela kitet. Men jag kom upp på tionde försöket, så det var ju inte så illa;)haha

Ikväll blev det att vara med mina favorittjejer Jenny och Amanda och bara ta det lungt(: Vi kollade Lets Dance och sen så visade Amanda två avsnitt från One Tree HIll säsong fem som hon hade spelat in, åh det var dom bästa också. Det första är när man får se när Lucas kommer till L.A och friar till Peyton och det andra avsnittet är när Lucas och Lindsey ska gifta sig. Jag och Amanda har kommit på att Chad är ju en riktigt hunk i säsong fem också!;) Alltså One Tree Hill måste ju bara vara den bästa serien ever. Ja jag vet det låter lite nötigt, men va fan det är ju bara så. Sen visade Amanda en musikvideo med Tayler Swift och hon är ju jättte bra på att sjunga. Älskar den här låten Love Story som hon sjunger.


Avsnitt 12 säsong 5<3

Nä nu är det sängen som kallar, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: Lena

lätt att vi ska!:D och åh vad kul de var!

2009-02-21 @ 23:28:26
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0