Söndag 13 Maj

Tjabba!
Igår spenderade jag min lördag på jobbet 8:30-16:15, var en ganska så hektisk dag med massa folk och full rulle!

Kvällen spenderades hos Josse på Bergnäset med henne, Amanda, Joel, Igor och Martin!(: Vi grillade och åt middag tillsammans allihopa sen hängde vi framför tv hela kvällen/natten och kollade hockey!




Idag fick jag hoppa in och jobba eftersom det blev lite kaos, så blev jobb 12-16:15! Har varit som en zombie hela dagen eftersom jag inte fick så många timmar sömn eftersom kvällen igår slutade vid fyra.... Men jag ska inte klaga fick ju ihop en hel helg med jobb så det var bara bra!(:

Efter jobbet åkte jag och Joel och hälsade på hans föräldrar i Rosvik, där blev vi bjudna på god middag!(: Vi gick även över till deras grannar som har får och dom hade fått två tillskott i fårfamiljen, nämligen två söta små lamm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0