Måndag 19 Mars

Hallå!
Har haft fullt upp sen jag kom hem så har inte alls haft tid att uppdatera......

Igår var jag och Joel först och hälsade på Joels brorsa och hans tjej i deras nya lägenhet, och gav presenter. Sen åkte vi vidare och hälsade på Tobbes pappa Peter och Anna, som har tagit hand om våran Messi en helg, så vi gav även dom en lite present. Resten av dagen spenderade jag i Antnäs hos kära Jenny som hade kommit hem på besök och som jag nästan inte sett på 3 månader! Hon var verkligen så efterlängtad <3 Jag blev bjuden på både fika och middag där, sen fick jag höra massor om hennes Afrika-resa och se massor av fina bilder och hon fick höra om våran Thai-resa. Gissa om vi hade mycket tid att ta igen med varandra, så synd bara att jag inte hann träffa henne mer och att hon åker tillbaka till Stockholm idag!:( Amanda kom även förbi en sväng när jag var där så fick träffa henne också!(:

Idag blev jag inringd för jobb, så har jobbat 12-18:15! Så kul att vara tillbaka på jobbet igen har saknat jobbet och alla mina söta jobbarkompisar!(: Dock blev det en väldigt lugn start eftersom det nästan var tomt på folk på stan.

Ska försöka få in alla bilder från Thailand till datorn så kommer det en lite uppdatering om resan och massor med bilder antingen ikväll eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0