Lördag 24 Mars

Tjabba!
Idag har jag varit och bokstavligen krigat på jobbet 11-16:15! Löningslördag, den bästa/sämsta dagen att jobba på varje månad. Dagen gick då oerhört snabbt iallafall!

Efter jobbet åkte jag och Joel till mamma och pappa i Antnäs!(: Där blev vi bjudna på middag, oxfilé med inbakad potatis i ugn, pepparsås och en god sallad. Sen hade vi lite bildvisning från Thailand också, när man sitter och kollar på bilderna känns det inte som att vi kom hem därifrån för en vecka sen känns snarare som typ ett halvår sen;P

Resten av kvällen har jag kollat ikapp Vampire, lite jobbigt att man har missat så mycket bra nu när vi varit borta. Men nu har jag kollat ikapp alla serier igen, och det är många som börjar lida mot sitt slut på säsongen och är sådär sjukt bra just nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0