Söndag 3 Juni

Tjenis!
Idag har jag varit med Emilia en sväng till storheden, följde med som stöd när hon skulle köpa tv men blev ingen tv utan massa annat istället;P Sen har jag och Joel varit i Antnäs och blivit bjuden på middag av mamma och pappa!(: Vi var försökskaniner och fick testa på något nytt som mamma kanske ska ha till sin fest.

Annars så har veckan som gått varit så himla bra, varit så glad varje dag!(: Har fått jobba måndag- fredag på H&M + mitt dubbelpassa i Boden butiken i fredags också. Känns som jobbet äntligen kommit igång på riktigt efter ett långt uppehåll med lite tider på jobbet och mycket arbetslöshet... Plus att jag ska börja jobba natt också!(:whiioo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0