Söndag 22 Juli

Tjenis!
Ledig dag igen, hör ju till ovanligheterna nuförtiden! Denna söndag har jag väl inte gjort så mycket vettigt, gått på en 5km promenad är nog det vettigaste jag gjort idag;)
 
Ikväll åkte jag ut till Antnäs och hängde med Amanda och Jokki, alldeles för längesen vi sågs så det var kul att se dom igen!(: Vi gjorde middag tillsammans, jag tog med marinerat kött som vi grillade och till det hade vi en jättegod sallad + vitlöksbröd såklart;) Sen åkte vi till stallet en sväng och träffade alla pollar. Efter det gjorde vi fruktsallad och bara satt och chillade. Till sist skulle vi se film men blev så sent så vi började kolla första avsnittet av Vampire med Jokki som aldrig sett det förut, och jag tror faktiskt hon kommer fortsätta se det!;) Hade verkligen en riktigt mysig söndagskväll med tjejerna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0