Onsdag 18 Januari

Tjabba!
Igår var jag och häslade på lillebror på sjukhuset, blev kvar där några timmar också....


Idag har jag börjat morgonen med min 1 timmes promenad, har hittat en perfekt sträcka som tar typ precis en timme att gå. Tänkte väl att jag kanske iallafall skulle ta och börja röra på mig lite.

Sen har jag fått hjälp av pappa att göra om en gammal ful Ikea-ram med fula bilder i till en helt ny ram med egna bilder i. Blev faktiskt riktigt nöjd, jag som aldrig brukar vara kreativ för fem öre! ska bara klura ut vars jag ska ha ramen.

Ikväll har jag kollat på nya avsnitt av lite serier som kommit ut idag och Sveriges Mästerkock, diggar dom där sköna gubbarna i juryn(:

Våra första egna foton i lägenheten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0