Onsdag 11 Januari

Tjabba!
Igår jobbade jag hela dagen och orkade bara inte blogga. Känns som att jag tappat lusten lite för jag skriver ändå inte så mycket intressant så kanske ska ta en paus från det här ett tag... Får se hur jag gör.


Idag har jag varit ledig, så har ägnat min dag åt att städa och rensa här hemma. Torkade till och med ur alla köksskåp, hur ofta gör man det liksom?? Men nu är det iallafall skinande rent här hemma igen(:

Sen har jag varit och hämtat Joel från jobbet, snäll som jag är! Vi har handlat och sen varit ute och gått på en promenad. Resten av kvällen har spenderats i soffan och kollat på Sveriges Mästerkock, ganska bra program faktiskt(:

Livet kan vara så sjukt orättvist ibland, hur kan en sån här sak hända så bra människor?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0