Lördag 28 Januari

Tjabba!
Idag har jag böjat dagen med lördagsjobb 9:45-16:15, löningshelg men ändå inte sådär tokigt mycket folk. Roligaste kommentaren jag fick idag av en kund var att jag luktade kaka??? Hade sprutat på mig H&M:s egna vaniljparfym och ja det luktade faktiskt kaka;) haha!

Ikväll har jag hängt med Joel, Amanda, Josse och Igor hemma hos Josse!(: Först skulle vi laga middag tillsammans men när klockan var halv åtta kände ingen för att börja ställa sig och laga mat så det blev Max istället! Resten av kvällen har Joel och Igor suttit nere i Josses källare och spelat xbox medan jag, Amanda och Josse har suttit uppe i Josses kök och kollat resor, pratat och skrattat! Roligaste kvällen på länge!(:

Nu är jag så trött så att ögonen blöder, nästa stopp blir sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0