Torsdag 9 Februari

Halloj!
Idag har jag hängt med min kära mamma!(: Gick först till Mjölkudden och mötte upp henne där, vi tog en lunch på Marco polo. Sen gick vi till Apoteket, skulle inhandla det nödvändigaste inför thai resan. Men när man har med en mamma som är sjuksköterska och tror att jag kan få alla sjukdomar som finns så blev det istället att köpa halva apoteket och ta med det i resväskan! Sen blev det en snabbsväng på stan, hämtade bara min nya våg som hade kommit eftersom jag råkade bada den gamla så hela den blev rostig;)

Efter det blev det en oväntad tur till Sunderbyn och akuten eftersom lillebror hade sprungit in i ett mål på idrotten och vi var tvungna att åka dit. Men efter att ha spenderat en timme där konstaterade vi innan läkarna att det inte alls var något fel på benet, han fejkade bara lite;) haha! Sen blev jag och Joel bjuden på middag hos mamma och pappa, mammas pannkaka!

Ja en sak har jag lärt mig man ska aldrig bada en våg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0