Onsdag 1 Februari

Tjabba!
Igår hann jag med att ta Twinrix sputan, göra ett nytt pass, köpt lite saker till resan, vikt tvätt, diskat, gått på promenad, kollat nya avsnittet av Gossip m.m

På kvälllen gick jag med Joel på hockey!(: Kul under hela den här säsongen har vi inte varit på en enda match Luleå vunnit efter full tid.... Haha vadå otur där!

Popcornen höjde min stämning lite iallafall!




Idag har jag varit till mamma en sväng och ätit lunch med henne!(:

Ikväll har jag varit med Amanda och Josse till Linda på mitt jobb, hon hade ett Make up Party igen!(: Det var trevligt fick träffa både nytt folk men var även lite kända ansikten där också! Beställde den braiga tandkrämen och den blev en succé så fick nästan alla att beställa en!(:

Nu ska jag krypa ner i sängen, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0