Torsdag 29 September

Halloj!
Idag har jag krigat på jobbet 12-18:15, har haft en riktigt bra dag på jobbet och alla var som glada och trevliga så då går det alltid lättare att jobba(:
Annars så har jag jättemycket engergi idag, vette tusan vars den kom ifrån? Känner bara att jag vill dra ihop ett gäng och göra något riktigt roligt men jag vet inte vad... tänk när man var 10 år och kunde ringa till alla sina kompisar och drog ihop ett gäng och körde kurragömma eller på rymmen, haha det var tider det!
Saknar alla mina vänner som är långt ifrån mig och längtar tills alla bara kommer hem igen!!!
Bara därför bjuder jag på en väldigt gammal bild på mig,Amanda och Jenny!(:
Nu ska jag sluta ordbajsa här, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0