Tisdag 6 September

Tjenis!
Idag hann jag ju inte alls med det jag skulle göra utan istället blev det jobb 12-18:15, men det gråter jag inte för!

Efter jobbet blev det en snabb sväng hem til kära familjen för att bli bjuden på middag!(: Hämtade även en resväska och lite annat som jag behövde till resan, resten av kvällen har jag spenderat med att packa och kollat på Idol!(:

Imorgon åker jag och Joel iväg på en liten "mini- semetser" till Göteborg, eftersom båda två har jobbat hela sommaren ska det faktiskt bli riktigt skönt att få komma bort från Luleå i några dagar!:D

Ungefär såhär ser min resväska ut när jag ska packa, tar alltid med mig hela garderoben!
 

Nästa gång ni hör från mig är jag i Gbg, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0