Tisdag 27 September

Tjenis!
Måste börja med och säga vilket jävla väder vi har här uppe i norr! Seriöst trodde taket skulle blåsa av imorse, de var ju nästan storm ute och det regnade lodrätt ner!
Annars så har jag varit ledig även idag och börjar bli smått uttråkad nu, som tur är väntas det jobb imorgon. Dagen har jag spenderat med min kära mamma, vi har ätit lunch, följde med henne till sjukgymnasten, varit och handlat och sen har vi städat och rensat hemma hos mamma och pappa! Blev även bjuden på middag här som tack för hjälpen med städningen(:
Här kommer några saker som jag beställde från H&M.com som jag glömt att visa!





Kommentarer
Postat av: hannnad

Åh! Det där halsbandet och skinnhandskarna vill jag ju ha! Men halsbandet är slut på webben :( hur är handskarna i storlek? Kram!

2011-09-28 @ 01:50:47
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0