Söndag 25 September

Tjenis!
Tänkte dra en lite uppdatering om min helg, har haft en kanonhelg helt klart!(:
Igår:
Började dagen med lördagsjobb 9:45-15, full rulle på jobbet när det är helg + löning! Efter jobbet blev det direkt hem och fixa sig och sen kom det massa killar hit till mig och Joel och kollade Hockeyn. Efter det drog vi alla killar + jag till Hallin där vi började förfesten. Tvillingarna Hellander och company dök upp efter ett tag men dom skulle vidare på lagfest och jag blev erbjuden att hänga med så jag hängde på!(: Så jag fick helt plötsligt festa med Notvikens herr och damlag, och det var sjukt kul på förfesten! Sen drog vi vidare till Oliviers och dansade lös där hela kvällen, hade så sjukt kul där med och det var så kul att det var så många fotbollslag där som också hade haft lagfest så det var en hel del kända ansikten på Olivers(: Vid två tiden gick jag till Allstar en sväng och träffade Joel och grabbarna. Kvällen slutade vid fyra men jag hade en galet rolig kväll, tack alla inblandade!:D
Kameran hade jag med mig under hela kvällen men den tog jag aldrig upp ur väskan så tyvärr så bjuder jag inte på några bilder från kvällen!
Idag:
Tog mig upp ur sängen idag vid elva men formen var ju inte den bästa,  jag har ju mått bättre! Har tagit det lugnt i soffan halva dagen och vi fick även besök av Joels grabbar som kom förbi och åt lite bakis mat till lunch.
Ikväll har vi varit till Antnäs och blivit bjudna på middag av mamma och pappa, tacos blev det och det var perfekt bakismat idag!
Nu ska jag kolla lite tv, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0