Onsdag 21 September

Tjabba!
Idag har jag varit på H&M hela dagen 9:45-18:15 såklart!(: Det var full rulle på jobbet och fick även idag vara där uppe på Everyday, det är kul men inte riktigt min grej så håller tummarna att jag får vara nere imorgon.
Ikväll har jag varit på Make up party hemma hos Linda, vi H&M- extratjejer tog med oss varsin kompis och drog ihop ett gäng(: Linda är delägare i något företag som har en hemsida där dom säljer några olika märken på smink och hon hade allting hemma + att Sofie som jobbar på H&M är utbildad Make up artist så det var perfekt! Det fanns alltifrån smink, parfymer till hudvård och det var verkligen jättebra grejjer. Så alla fick testa sig fram och några blev sminkade. För mig blev det en beställning och produkterna verkar jättebra så jag är nöjd!:) Hade en riktigt trevlig kväll med ett härligt gäng och så kul att Amanda kunde följa med och träffa mina jobbarkompisar!:D
Det fanns en hel massa smink kan jag lova er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0