Fredag 9 September- Dag 2 i Göteborg

Tjabba!
Idag har vi promenerat runt på stan i flera timmar och shoppat. Ja jag som inte skulle shoppa så mycket men ändå blev det en hel del  både för mig och Joel. Det är himla kul  att shoppa på affärer som man inte har hemma, fast visst det blev ju en del på H&M också men får skylla på att det fanns H&M- trend som inte finns hemma(: Bilder på allt jag shoppade får ni se när jag kommer hem.
Efter vi hade gjort stan i flera timmar blev det ett besök till Liseberg, faktiskt är det första gången jag är där! Sjukt stort var det men jag är ju inte direkt någon sån här person som åker massa attraktioner. Fast det blev ju ändå några stycken och Flumeride var ju en höjdare förutom att det var ganska blött!;D
Har inte alls varit duktig på att fota under resan, men här kommer några bilder från idag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0