Fredag 30 September

Tjabba!
Idag har jag varit ledig, haha varför skriver jag ledig egentligen är jag ju arbetslös dom dagar jag inte jobbar;P Jaja spela roll!
Har iallafall hunnit med att äta lunch med min kära mamma och pappa ute på storheden, sen hade dom några ärenden därikring så jag följde med. Sen åkte jag och mamma in till stan och gick en runda där. Jag shoppade bara gardiner till sovrummet och vardagsrummet, behövdes med tanke på att vi ändå bott här i 3 månader nu utan att ha fått upp gardiner i dom två rummen.
Efter vi hade gjort staden hämtade vi upp pappa och Joel och åkte ut till Antnäs för att bli bjudna på lite middag (igen, typ tredje gången den här veckan)

Ikväll har det varit Idol-tittande hemma hos oss med Hanna och hennes boy Patrik + Martin och Makke!(: Bara fredagsmys helt enkelt, imorgon blir det jobb hela dagen och kvällen är fortfarande oklar så vi får se vad den bjuder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0